Elindult

2010.11.14. 20:49

Elindult ez is. Fontolgattam egy ideje, meglátom, meddig bírom kedvvel. Az a tapasztalatom, hogy ha valami nem stimmel, többet és jobbat írok. Kíváncsi vagyok, hogy fog menni, blogra írtam már nem is egyszer, de sajátot még nem szerkesztettem.

De hogy ne csak egy ilyen sablonos nyitóposzt legyen itt, még lejegyzem, hogy elkezdtem túrázni. Eddig sem állt távol tőlem, de amióta a nyár  állot vizű magányában rábukkantam a Kinizsi 100-ra, feltett szándékom, hogy végigcsinálom. Erre pedig edzeni kell mindenféle módon, de főleg fizikailag. Na és a tapasztalatszerzés sem utolsó szempont. Azt hiszem ebből külön rovat lesz, mert ha más nem, ez hasznos is lehet.

Kedvcsinálónak pedig álljon itt ez a remek alkotás. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napiagy.blog.hu/api/trackback/id/tr542448809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása